trodde jag skulle vara bra på det här..

.. men att blogga är nog inte riktigt min grej, trots allt.. jag skriver det som händer, och det kommer jag fortsätta med, men det kommer aldrig bli så att jag skriver varje dag. Har för tråkigt liv för det :)

Har varit på mitt första återbesök i veckan. Det gick bra! Pratade med sköterskan om hur allt går och hon verkade hålla med om att det går bra! Såren har läkt fint och jag har gått ner 15 kg.. det enda hon ville var att jag skulle slänga vågen! Haha!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Grattis! kul att höra att det går bra för dig!!

2009-05-15 @ 20:56:40
Postat av: Elsa Magnusson

Hej!

Träffade Frieda i helgen och hon berättade att du gått ner i vikt mycket nu och då tänkte jag att jag måste kolla bloggen. Vad kul att det går bra för dig, du får lägga in ett kort snart. :)

/Elsa

2009-05-19 @ 21:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0