Trött..

.. är väl hur jag ständigt känner mig just nu.. och känslig som jag vet inte vad... Fast det har nog med tröttheten att göra, jag brukar bli så när jag är trött.

Ni som läst bloggen tidigare ser nog att vissa delar har tagits bort, men bitarna kring operationen, och hur jag mår efter står till största del kvar!

En sak som alla andra som var med på mitt gruppmöte innan operationen reagerade på, men som inte stör mig, är att man under en tid efter operationen måste ta fragmin sprutor. Fragmin är en blodförtunnare för att förhindra blodproppar, och eftersom jag fick en propp som vandrade till lungan för 2 år sedan är den extra viktig för mig. Jag ska ta sprutan varje kväll i 3 veckor, alla andra klarar sig nog på typ 1 vecka eller så...

En annan sak jag kom på att jag inte skrivit är om mina matvanor nu under sopp-perioden, Till Frukost äter jag youhurt vid 8, sedan kl 10 äter jag typ nutrilett eller liknande. Klockan 12 är det lunch och då blir det varm soppa, sedan äter jag mellis vid 3 som består av nyponsoppa eller nutrilett. Klockan 6 är det varm soppa till middag och kl 9 blir det nyposoppa eller nutrilett igen. Det är nog bra att ha fasta tider, för annars glömmer man lätt eftersom man inte är hungrig. Enda gången jag är hungrig är på morgonen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0