En vecka. viktkoll 1 ( eller egentligen 2, men den första var bara nyfikenhet )

Vikt: 112 kg ( -4,4 kg )

Nu har första veckan gått och jag har knappt ont längre, såvida jag inte gör dumma saker, som försöker sätta mig upp utan att använda händerna ( sånt man gör utan att tänka sig för ). Däremot kliar såren fortfarande.

Det enda nu är att jag skulle vilja orka mer än jag gör. Enkla hushållssysslor kan jag bara göra en i taget och sedan vila, vilket är mycket frustrerande!

Var idag och köpte sp12 mot den dåliga andedräkt jag fått, hoppas det bara är en fas! Fast om jag inte minns fel fick man dålig andedräkt sist jag gick på soppdiet oxå, så det löser sig nog när jag börjar äta vanlig mat igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

Kul att du mår bättre.

Träffade Tessan inatt, hon var oxå genomtrött och frusen första veckorna. Får jag ge henne bloggadr?



Kram Mamma



2009-04-01 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0