dag 2 hemma

Idag började jag dagen  med att äta yougurt till frukost, tyvärr åt jag den nog för fort eftersom den resulterade i min första "dumping". Dumping är inte bekvämt, men det gick fort över. Hjärtklappning, illa mående, kallsvettning och känsla av att man ska svimma, men när jag legat en minut eller två gick det över.

Senare på dagen kom mamma hit och underhöll mig, vi gick till affären och handlade lite, sedan var jag helt slut och fick ligga på soffan.

Vägde mig idag på eftermiddagen, och även om det säkert bara är vätska och så, så hade jag gått ner 3,2 kg redan! Men en riktig vikt prognos kommer först på tisdag.. en gång/vecka har jag tänkt mig och foton ska det väl bli en gång/mån. Fast jag måste ta ett kort på magen med alla plåster.. 7 st är det totalt! Dessutom står det GBP på magen... hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0