Avföring, xxx och annat alla inte vill veta nåt om

Jag har börjat bajsa.. hela tiden! Men inte mer är nån tsk åt gången.. hoppas det kommer bli bättre, annars blir det jobbigt på jobbet! Det är nog en kombo mellan soppdiet, operation och medicinerna.

Jag har även haft sex med sambon, lite knöligt med vad som går och inte, men väldigt bra! Allt gick toppen!

Däremot har jag försökt dra ner på värktabletterna eftersom jag vill klara mig utan dem så mycket som möjligt.
Imorgon är det vila... och kanske ta mig en dusch.., är ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Jag läser din blogg och tänker mkt på dig! jag hoppas att allt kommer gå kanon! Ta d lugnt bara.Puss från Kattis

2009-03-29 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0