Börja jobba imorgon!

.. lite pirrigt, men kul! Har ju varit borta 4 veckor ( är det redan så länge?? ) men det jag är mest pirrig inför är maten, att hinna äta alla mina mål.. som ni redan läst har jag fuskat lite och redan ätit lite purée, så den förändringen är inte aktuell, tack och lov. Men jag har köpt lite puréer och soppor att ta till i fall att, man vet ju inte vad som serveras på jobbet.. hittills har jag inte provat t.ex. pasta, som jag hört ska vara lite knöligt, eftersom det lätt blir degigt och som en klump i magen. Och jag tänker inte prova 1:a ggn på jobbet, det är ju lite svårt att gå och lägga sig där om jag skulle dumpa.

Skriver mer om hur det var imorgon eller så... ska ju väga mig imorgon oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0